ليتو، چاپ ليتو، چاپ

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

فرآيند چاپ ديجيتال چيست؟

فرآيند چاپ ديجيتال شامل چاپ بر روي رسانه هاي مختلف مانند كاغذ، پارچه، اكريليك، پلاستيك و غيره به طور مستقيم از يك تصوير ديجيتال است. اين كار چاپ حرفه اي و كارهاي كوچك از انتشارات روميزي و ساير منابع ديجيتالي انجام مي شود كه از طريق چاپگرهاي جوهر افشان با فرمت بزرگ يا حجم بالا چاپ مي شوند.
چاپ ديجيتال مطمئناً در هر صفحه گران تر از روش هاي معمولي است. با اين حال، هزينه ساخت صفحات چاپ حذف مي شود و هزينه كلي را كاهش مي دهد. چاپ ديجيتال را نيز مي توان در صورت تقاضا و در مدت زمان كوتاهي انجام داد. تصاوير را مي توان به راحتي براي هر برداشت نيز تغيير داد. با صرفه جويي عظيم در كار و بهبود سريع قابليت ها، چاپ ديجيتال به آرامي شروع به مطابقت با توانايي چاپ افست كرده است. در حال حاضر امكان چاپ هزاران برگه با قيمت پايين با چاپ ديجيتال وجود دارد. جزئياتي در مورد چاپ ديجيتال در مقابل چاپ افست دريافت كنيد.
پرطرفدارترين چاپگرهايي كه از فرآيندهاي چاپ ديجيتال استفاده مي‌كنند، پرينترهاي جوهرافشان و ليزري هستند كه رنگدانه‌ها يا تونرها را روي لايه‌هاي متعددي مانند كاغذ، شيشه، بوم، فلز، پارچه، مرمر و پلاستيك مي‌ريزند. معمولا جوهر يا تونر فقط يك لايه باريك بر روي سطح بدون نفوذ به بستر تشكيل مي دهد – كه در روش هاي سنتي اتفاق مي افتد. براي تونر از سيال فيوزر با فرآيند حرارتي و براي جوهر از فرآيند پخت UV استفاده مي شود تا محكم به زيرلايه بچسبد. برخي از تكنيك هاي تكميل چاپ را بررسي كنيد.
اكنون كه فرآيند چاپ ديجيتال را فهميديم، اجازه دهيد مراحل چاپ آن را ببينيم. اكنون بديهي است كه اولين قدم آماده كردن طرح شما است. برخي از مشتريان ممكن است كار طراحي را به شركت چاپ برون سپاري كنند و برخي ممكن است بخواهند خودشان آن را ايجاد كنند. اگر مي خواهيد طرح را خودتان بسازيد، در اينجا چيزي است كه بايد انجام دهيد.
ايده ايجاد كنيد
شما بايد در مورد آنچه مي خواهيد با طراحي خود به دست آوريد كاملاً واضح باشيد. چه كسي را هدف قرار مي دهيد؟ هدف چيست – طوفان فكري تا زماني كه در وهله اول از “چرا” كاملا مطمئن شويد.

از محتواي مناسب استفاده كنيد
وقتي ايده اصلي را مشخص كرديد – كار هنري را شروع كنيد. محتواي شما مي تواند شامل لوگو، عكس و متن باشد. اگر مي‌خواهيد پيام برندسازي به ذهن مشتريان منتقل شود، حتماً از رنگ‌ها، تصاوير و متن‌هايي استفاده كنيد كه نشان‌دهنده برند و شركت شما هستند. برخي از محتواي اوليه را به راحتي در دسترس نگه داريد تا در آينده بتوانيد در زمان خود صرفه جويي كنيد.


آن را حرفه اي نگه داريد
شما تصوير شركت خود را مطرح مي كنيد – پس آن را حرفه اي نگه داريد، در غير اين صورت مي تواند به شهرت شما آسيب برساند. اگر توانايي خريد يك طراح تمام وقت داخلي را نداريد، طراحي را به يك حرفه اي بسپاريد. حتي اگر مجبور به پرداخت مبلغ گزافي باشيد، طرح براي هميشه از آن شماست و مي توانيد هر زمان كه بخواهيد از طرح مجدد استفاده كنيد. طرح‌هاي حرفه‌اي مي‌توانند به شما كمك كنند تا شهرت خود را بسازيد و اعتماد را به دست آوريد – چه يك تبليغ باشد، چه لوگوي شما يا حتي هدايا.

تصحيح كنيد
هر زمان كه براي هر هدفي محتوا ايجاد مي كنيد، اين يك الزام مطلق است. محتواي خود را مرور كنيد و مطمئن شويد كه اشتباهات گرامري، آدرس، تاريخ، اشتباهات املايي و غيره وجود ندارد. تنها زماني محصول را نهايي كنيد كه از كامل بودن آن كاملا مطمئن باشيد.

كار خود را براي چاپ آماده كنيد
شما بايد طرح خود را در قالب آماده چاپ صحيح ذخيره كنيد. بايد با فرمت CMYK و 300dpi (نقطه در اينچ) ذخيره شود. اين امر حفظ كيفيت را تضمين مي كند و آن را براي فرآيند چاپ ديجيتال آماده نگه مي دارد. اگر آن را در 300 dpi ذخيره نكنيد، پيكسل ها به دليل وضوح تصوير پايين از هم مي پاشند و ممكن است تصوير نهايي تحت تاثير قرار گيرد. طرح نهايي شما در حالت ايده‌آل بايد علاوه بر حاشيه، يك ناحيه خونريزي نيز داشته باشد.
سپس طرح خود را به شركت چاپ مي بريد و مرحله 3 جايي است كه در مرحله بعدي خواهيد بود.
اگر نمي‌خواهيد طراحي را خودتان انجام دهيد، اما ترجيح مي‌دهيد كه شركت چاپ به شما كمك كند، از مرحله 1 شروع كنيد و ادامه دهيد. پس بياييد اكنون مراحل را بررسي كنيم:
مرحله 1
برخي از شركت هاي چاپ ديجيتال هنرمندان خود را دارند كه بر اساس نيازها و دستورالعمل هاي شما طرح هاي سفارشي ايجاد مي كنند. آنها ممكن است يك بحث يا جلسه مفصل داشته باشند تا نيازهاي شما را به طور كامل درك كنند. پس از آماده شدن طرح، مدل ماكت براي مشتري (شما) ايميل مي شود. هر تغييري كه شما توصيه مي‌كنيد، گنجانده مي‌شود و نسخه نهايي دوباره براي مشتري ارسال مي‌شود. هنگامي كه شما اجازه دهيد، تنها در آن صورت به مرحله بعدي خواهيم رفت.


گام 2
هنگامي كه طرح نهايي تاييد شد، اثر هنري در فرمت مناسب با وضوح صحيح همانطور كه قبلا ذكر شد ذخيره مي شود تا چاپگر به راحتي بتواند محصول را بدون خطا تشخيص دهد و چاپ كند.

مرحله 3
ابتدا هدهاي چاپ با مايع مخصوص تميز مي شوند تا خشك نشوند و آسيب نبينند. اين مرحله بعد از هر 100 چاپ تكرار مي شود.
گاهي اوقات هدها حتي قبل از تكميل 100 چاپ بسته به ميزان رنگ در چاپ، بايد تميز شوند.

مرحله 4
در اين مرحله يك سري بررسي ها انجام مي شود. با هر چاپ، مقداري جوهر ضايعاتي توسط چاپگر توليد مي شود و در يك درام جمع آوري مي شود. اين درام نياز به نظارت دارد و به طور مرتب تخليه مي شود تا اطمينان حاصل شود كه جوهري نريزد. دستگاه چاپ داراي يك ظرف پاك كننده است. هر زمان كه سطح پاك كننده كم شود، دوباره پر مي شود. اين پاك كننده براي فرآيند چاپ بسيار مهم است و از اين رو بايد مراقب باشيد كه چاپگر هرگز اين پاك كننده تمام نشود. هر بار كه چاپگر متوقف مي شود و دوباره راه اندازي مي شود، از مقدار مشخصي پاك كننده استفاده مي كند – و پاك كننده ناكافي مي تواند به هد آسيب برساند. دماي جوهر نيز بايد بررسي شود. چاپگر بايد در دماي بين 20 تا 25 درجه سانتيگراد كار كند. دماي خارج از اين محدوده مي تواند به هدهاي چاپگر آسيب برساند.

مرحله 5
پس از انجام موفقيت آميز بررسي ها، مرحله براي چاپ آثار هنري مشتري بر روي محصول مورد نظر او تنظيم شده است.

مرحله 6
پالت هاي با اندازه هاي مختلف براي نگهداري محصول وجود دارد. بسته به چيزي كه روي آن چاپ مي شود، پالت با اندازه مناسب به دستگاه متصل مي شود و محصول روي آن قرار مي گيرد و آماده چاپ است.

مرحله 7
ماده يا محصولي كه قرار است چاپ شود كاملاً صاف و بدون هيچ گونه چين و چروك روي تخته قرار مي گيرد. در صورت وجود چين و چروك، چاپ مخدوش مي شود.

مرحله 8
چاپگر ديجيتال، چاپ واقعي را با حركت دادن هدهاي چاپ از يك طرف به سمت ديگر، روي مواد و اسپري كردن طرح روي آن آغاز مي كند.

مرحله 9
پس از اتمام چاپ، مواد يا محصول با دقت زيادي از پالت خارج مي شود. سپس از طريق يك خشك كن بزرگ در دماي مناسب منتقل مي شود تا اطمينان حاصل شود كه چاپ روي مورد پخته مي شود يا به طور ايمن مي چسبد.

مرحله 10
آخرين مرحله بررسي كيفيت است. پس از رضايت از كيفيت، محصولات بسته بندي شده و آماده ارسال مي شوند.
چاپ ديجيتال در ايران بسيار محبوب است و در بخش نساجي به سرعت در حال رشد است زيرا چاپ ديجيتال وضوح بيشتري را ارائه مي دهد. در واقع، كارشناسان صنعت تقاضاي بالاتري را براي پارچه هاي چاپ ديجيتال پيش بيني مي كنند. چاپ ديجيتال علاوه بر شفافيت و كاهش هزينه كلي، تنوع بيشتر و زمان تحويل سريع‌تر را به شما ارائه مي‌دهد. انواع مختلفي از تجهيزات چاپ ديجيتال نيز وجود دارد.


چاپ حامد ارائه دهنده خدمات آنلاين:

چاپ ليوان . چاپ روي تيشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ كوسن . چاپ ساعت . چاپ كريستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
طراحي و چاپ انواع بنر، كارت ويزيت، تراكت، كاتالوگ، بروشور و… و تايپ و ترجمه تخصصي متون 
ساخت انواع مهر ژلاتيني، چندرنگ، برنجي، دسته اتومات  ؛ 
و… را با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت براي شما عزيزان فراهم آورده است. ميتوانيد سفارشات آنلاين خود را براي ما ارسال نموده تا درب منزل تحويل بگيريد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/12 ساعت: ۱۷ توسط:elhammadadi :

انواع مختلف چاپ چيست؟

انواع مختلف چاپ چيست؟
دانلود PDF
فرآيند چاپ: چاپ ديجيتال، چاپ روي صفحه، چاپ ليتو
بسياري از مردم با اصطلاحاتي مانند چاپ ديجيتال، چاپ صفحه، چاپ ليزري و غيره آشنا هستند. اما آيا ما واقعاً معني آنها را مي دانيم؟ ما ممكن است از پرينترهاي ليزري در دفتر يا خانه استفاده كنيم، اما براي بازاريابي مانند بروشور، كتابچه، لوازم التحرير يا … بايد از يك شركت چاپ حرفه اي استفاده كنيم.
وقتي صحبت از فرآيندهاي چاپ حرفه اي مي شود، سه نوع اصلي وجود دارد:

چاپ افست يا ليتو
چاپ ديجيتال
چاپ صفحه نمايش
پس تفاوت چيست؟ در زير نگاهي به هر سه مي اندازيم.

فرآيند چاپ افست چيست؟
با چاپ افست يا ليتو، تصوير (اثر هنري شما) به صفحات فلزي و سپس از صفحات به يك پتوي لاستيكي منتقل مي شود. سپس پتوهاي جوهردار تصوير را روي كاغذ منتقل مي كنند. اين فرآيند افست ناميده مي شود زيرا جوهر ابتدا از بشقاب به پتو منتقل مي شود نه اينكه مستقيماً روي كاغذ برود. به دليل زمان و هزينه‌هاي مورد نياز براي تنظيم، صفحات و جوهر قبل از چاپ واقعي، افست براي مقادير كمتر مقرون به صرفه نيست و معمولاً فقط زماني استفاده مي‌شود كه حجم بسيار زيادي مورد نياز باشد.

فرآيند چاپ ديجيتال چيست؟
پرس هاي ديجيتال به جاي جوهرهاي سنتي از تونر پودري استفاده مي كنند و با فرآيند چاپ ديجيتال، آثار هنري شما مستقيماً از pdf به چاپ مي رسد. دستگاه هاي چاپ ديجيتال اوليه نمي توانستند با كيفيت توليد شده توسط چاپ تمام رنگي رقابت كنند. با اين حال، پيشرفت هاي تكنولوژيكي عظيم در چند دهه اخير منجر به چاپ ديجيتالي شده است كه تشخيص آن از ليتو غيرممكن است. از آنجايي كه هزينه راه اندازي يا حداقل مقدار وجود ندارد، چاپ ديجيتال براي مقادير كمتر (خواه 9 يا 900) و زماني كه به بازاريابي سفارشي يا شخصي نياز داريد، عالي است.

فرآيند چاپ روي صفحه چيست؟
چاپ اسكرين همانطور كه ما مي دانيم از اوايل قرن بيستم وجود داشته است و براي چاپ پارچه، چوب، شيشه، تابلو و غيره استفاده مي شود. فرآيند چاپ شامل فشار دادن جوهر از طريق سوراخ هاي مش روي مواد انتهايي است.

چاپ با حجم بالا چيست؟
حجم بالا به چاپ هاي بزرگ با مقادير ده ها يا حتي صدها هزار اشاره دارد. با دريافت اين مقادير، قيمت هر نسخه چاپ شده كاهش مي يابد.


چاپ حامد  ارائه دهنده خدمات آنلاين:

چاپ ليوان . چاپ تي شرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ كوسن . چاپ ساعت . چاپ كريستال . چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 
ساخت انواع مهر ژلاتيني ، چندرنگ، برنجي ، دسته اتومات؛ طراحي و چاپ انواع بنر، كارت ويزيت، تراكت، كاتالوگ، بروشور و… و تايپ و ترجمه تخصصي متون 
و… را با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت براي شما عزيزان فراهم آورده است. ميتوانيد سفارشات آنلاين خود را براي ما ارسال نموده تا درب منزل تحويل بگيريد


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/12 ساعت: ۱۷ توسط:elhammadadi :

كدام روش بهترين ليوان را به شما مي دهد؟

كدام روش تزئين بهترين ليوان را به شما مي دهد؟
چاپ حامد مفتخر است كه برخي از كارآمدترين ماشين آلات چاپ از اروپا را در اختيار دارد. با درك نيازهاي مشتريان، از طيف وسيعي از بهترين روش هاي چاپ ليوان استفاده مي كنيم تا از نتيجه عالي اطمينان حاصل كنيم.
در اينجا خلاصه اي از چاپ هاي مختلفي كه قابل انجام است آورده شده است:

روش چاپ بهترين ليوان
چاپ مستقيم روي صفحه
اين محبوب ترين روش مورد استفاده براي طراحي هاي ساده و اغلب مقرون به صرفه ترين است. براي چاپ ليوان به صورت عمده ايده آل است زيرا تصوير را مستقيماً و به سرعت روي بدنه ليوان منتقل مي كند.
در روش چاپ مستقيم، يك تصوير، مستقيماً روي بدنه چرخان ليوان چاپ مي شود. اين فرآيند زماني آغاز مي شود كه طرحي از مشتري دريافت شود. گرافيك برداري (انواع فايل .eps) به عنوان بخشي از فرآيند سفارش مورد نياز است تا اطمينان حاصل شود كه طرح ها داراي لبه هاي صاف هستند و pixilation را نشان نمي دهند. طرح ها به رنگ هاي خط جداگانه تقسيم مي شوند، كه سپس به صفحه هاي مختلف براي اين فرآيند تبديل مي شوند. رنگ‌هاي جداگانه‌اي كه توسط هر صفحه نمايش در فرآيند مستقيم ارائه مي‌شود، تصاوير رنگي روشن و قوي را ارائه مي‌كند – به ويژه روي سطوح لعاب براق اكثر ليوان‌هاي سفالي و استخواني چيني.
صفحه نمايش، زماني كه در دستگاه قرار مي گيرد و كاملاً تراز مي شود، در هر پاس يك رنگ ارائه مي دهد. قبل از چاپ هر رنگ بعدي، ظرف حدود 24 ساعت مي ماند تا خشك شود تا سفت شود. رنگ ها ممكن است در كنار يكديگر قرار بگيرند، اما به جز سياه، هيچ رنگي ممكن است به عنوان يك قاعده روي هم قرار نگيرد. اين يك عنصر مهم است كه بايد بدانيد، زيرا زماني كه لعاب ها براي پخت نهايي در كوره قرار مي گيرند، به طور موقت مذاب مي شوند و ممكن است ادغام شوند، كه ممكن است يك تركيب رنگ غيرقابل قبول ايجاد كند.
هر رنگ بايد در جاي خود و مستقل از هر رنگ مجاور باقي بماند. پس از شليك، هر ظروف از نظر كيفيت بررسي مي شود، جعبه بندي مي شود و آماده براي جمع آوري حامل يا مشتري قرار مي گيرد.

چاپ انتقالي يا ليتو
اين فرآيند زماني استفاده مي شود كه طرح ها كمي جزئيات بيشتري داشته باشند و نياز به لمس انسان داشته باشند. طرح بر روي كاغذ چاپ مي شود، صفحه نمايش داده مي شود و سپس با دست با دقت روي ليوان جداگانه منتقل مي شود. اگر ليوان شكل پيچيده اي داشته باشد يا اگر بايد دور ليوان بپيچد، اين ايده آل است. همچنين داراي طيف رنگي گسترده تري نسبت به چاپ مستقيم روي صفحه است.
براي سطوحي مانند انحناي ظريف قهوه جوش يا لبه برخي از ليوان هاي چيني استخواني كه به شكل هاي معمولي قابل چاپ نيستند، از چاپ ترانسفر استفاده مي شود. اين فرآيند يك تصوير دقيق و خوب با چاپ با دقت ثبت شده را تضمين مي كند كه مي تواند تقريباً روي هر سطحي چسبانده شود.
جداسازي رنگ ها روي صفحه نمايش قرار مي گيرد و روي كاغذ مخصوص با روكش مومي چاپ مي شود. رنگ روي سطح موم قرار مي گيرد و رول يا فشرده نمي شود. پس از اتمام چاپ و پس از زمان خشك شدن، يك پوشش نهايي شفاف وجود دارد كه كل چاپ را پوشش مي دهد. اين به عنوان پوشش شناخته مي شود، در اصل يك لايه ژلاتيني است كه چاپ را كنار هم نگه مي دارد.
هنگامي كه در آب گرم خيس مي شود، روكش و چاپ از سطح مومي دور مي شود و سپس مي توان آن را روي هر سطحي در موقعيتي قرار داد. اين فرآيند براي نشان پشت يا جلوي يك فنجان، طراحي كامل بسته بندي، عمق و لبه هاي بشقاب – حتي در داخل لبه يك ليوان مناسب است.

تمام كارهاي تمام رنگي و چاپ ها و طرح هاي به شدت ثبت شده بايد با استفاده از اين روش تزئين شوند. هنگامي كه ظروف براي پخت نهايي در كوره قرار مي گيرد، پوششي در حدود 400 درجه سانتيگراد تبخير مي شود و تزئينات لعابي روي سطح ظروف باقي مي ماند. با افزايش دماي كوره به 800 درجه سانتيگراد، لعاب ها در سطح لعاب ظروف ذوب مي شوند تا چاپ نهايي را تشكيل دهند.

چاپ تمام رنگي
چاپ تمام رنگي از چهار رنگ استفاده مي كند كه توسط اكثر نرم افزارها تشخيص داده مي شود، بنابراين مي توانيد در دفتر طراحي كنيد و مستقيماً چاپ نماييد. توصيه مي كنيم ابتدا طرح خود را چاپ كنيد زيرا بسته به مانيتور ممكن است رنگ  ها متفاوت باشد. رنگ ها به نام CMYK، تركيبي از زرد، سرخابي، نارنجي و مشكي شناخته مي شوند.
چاپ ديجيتال
اين روش فقط روي ليوان هاي سفيد استفاده مي شود. هزينه ها به حداقل مي رسد زيرا ما فقط براي طراحي هزينه مي گيريم، نه كار واقعي مربوطه. مانند پرينتر ليزري، طرح مستقيماً روي كاغذ چاپ مي‌شود، پوشش داده مي‌شود و سپس با دست روي ليوان اعمال مي‌شود. محبوبيت با عكس ها باعث مي شود رنگ هاي پاستلي برجسته شوند.
فرآيند ديجيتال از تكنيك‌هاي ليزري و يونيزاسيون پيشرفته استفاده مي‌كند، كه به شما امكان مي‌دهد يك سري ليوان‌ها شخصي‌سازي شده يا يك دوره كوتاه از ليوان‌هاي تمام رنگي داشته باشيد.
بر خلاف روش‌هاي ديگر فرآيند چاپ روي صفحه كه در آن از رنگ‌هاي خطي استفاده مي‌شود، در فرآيند ديجيتال، تصوير به شكل تمام رنگي آن به‌عنوان يك فايل خاص بازسازي مي‌شود. سپس مي‌توان تصوير را به صورت ديجيتالي بر روي كاغذ مشابه، همانطور كه در چاپ انتقالي استفاده مي‌شود، توليد كرد.

رنگ‌ها به‌طور ماهرانه‌اي تنظيم مي‌شوند تا رنگ‌هاي موجود در فرآيند را افزايش داده و تقويت كنند – بخش مهمي از مديريت چاپ است. رنگ سرخابي مورد استفاده در طيف ميناي ديجيتال به اندازه رنگ سرخابي چاپ روي صفحه نمايش قوي يا پر جنب و جوش نيست. در نتيجه برخي از رنگ‌هاي قرمز پررنگ كمي ضعيف‌تر هستند، اگرچه رنگ‌هاي پاستلي برجسته هستند.
چاپ ديجيتال نهايي مانند يك چاپ انتقالي با روكش روكش شده است، سپس آب در موقعيتي قرار مي گيرد تا ليوان را تزئين كند. چاپ نياز به يك سطح بالايي دارد تا الگو را در جاي خود نگه دارد، بنابراين يك خط كليد شفاف كوچك و ضعيف ممكن است در چاپ نهايي مشهود باشد. براي واقع بينانه بودن، و براي اينكه رنگ ها بهترين جلوه را داشته باشند، اين فرآيند فقط براي لعاب سفيد مناسب است.

پرينت سه بعدي
پرينت سه بعدي في نفسه يك روش چاپ نيست. اين شامل افزودن خاك رس به ليوان است تا ظاهري برجسته و سه بعدي به آن بدهد. مطمئناً به محصول نهايي كيفيت مي افزايد و مي تواند يك لوگو، برند يا طرح را برجسته كند. ليوان هايي مانند اين اغلب مي توانند به اقلام كلكسيوني تبديل شوند.
اين فرآيند شامل شكل دادن و قالب گيري يك قطعه خاك رس بر روي بيرون ظروف قبل از لعاب است. سطح برجسته را مي توان با چاپ ترانسفر رنگ كرد، مانند فرآيند چاپ انتقال. محصول نهايي يك جنبه بصري جديد و جالب براي نام تجاري شما ايجاد مي كند – به شما اطمينان مي دهد كه در بيش از يك راه از رقبا متمايز شويد!
نسخه‌هاي چاپي حداقل 1500 قطعه دارند كه آثار هنري به‌عنوان تصوير برداري يا خطي با جداسازي تك رنگ مورد نياز است.

لعاب فلزي
كريسمس محبوب ترين زمان سال براي لعاب متاليك به خصوص در رنگ سبز زمردي يا قرمز ياقوتي است. از طريق رنگ آميزي اسپري اعمال مي شود، سپس مي توان طرحي را در بالا اضافه كرد. درخشان و جذاب است، در رنگ هاي آبي، قرمز و سبز موجود است كه از داخل آن سفيد است.

چاپ سابليميشن
اين محصول كه با نام DSP شناخته مي شود مدتي است كه مورد استقبال قرار گرفته است، اما اخيراً وارد دنياي ليوان شده است. با استفاده از رنگ هاي ارگانيك، طراحي بسيار واضحي بدون نياز به پخت در كوره ايجاد مي كند. اين كار را با انتقال طرح روي كاغذ و سپس اعمال آن بر روي ليوان انجام مي‌دهد در حالي كه گرما مستقيماً در بالا استفاده مي‌كند (بطري آب گرم، سشوار را در نظر بگيريد) براي تنظيم تصوير.
يكي از فرآيندهاي جديدتر؛ تصعيد رنگ شامل (مانند اشكال ديگر)، انتقال چاپي و حرارت براي فيوز كردن طرح ها در سطح سفالي يا استخواني چيني است. برخلاف ساير اشكال، با تصعيد رنگ، مي‌توانيم تعداد كمي از طرح‌هاي با كيفيت بالا را چاپ كنيم – گاهي اوقات مي‌توان اين كار را در خانه انجام داد. رنگ ساب براي عكس‌ها و ساير آثار هنري كه نمي‌توانند بردار شوند، عالي است. ما مي توانيم طيف وسيعي از رنگ ها را با استفاده از رنگ هاي ارگانيك توليد كنيم، كه قطعاً يك نقطه صحبت براي مشتريان ما است.
جوهرها بر روي سطح يك كاغذ مخصوص انتقال به صورت معكوس چاپ مي شوند، كه سپس در اطراف بيروني ظروف پيچيده مي شود. سپس يك پرس حرارتي به قسمت بيروني ليوان بسته مي شود. با توجه به دماي پخت پايين تر در مقايسه با كوره، روكش كار همه كاره تر است، اگرچه ما يك چرخه استاندارد ماشين ظرفشويي را توصيه مي كنيم زيرا روكش مي تواند درخشندگي خود را در شرايط چرخه سخت از دست بدهد.

سند بلاست اچينگ
حكاكي سندبلاست چشمگير است زيرا تصوير يا كلمات شما را در ليوان حك مي كند و جذابيت بيشتري به احساس محصول مي بخشد. اگرچه معكوس است، اما مارك ها را متمايز مي كند، زيرا طراحي را به سه بعدي تبديل مي كند.
هنگامي كه طرح كامل شد، بايد آن را پر رنگ كرد تا منحصر به فردتر شود.
ليوان سندبلاست با آرم شركت حك شده است
براي كساني كه نياز به پرداختي مدرن و با كيفيت دارند، اچ ليزري اوج چاپ براي سفارشات سفالي است. ليزر يك تصوير برجسته را در لعاب حك مي كند، خاك رس سفيد زير آن را نشان مي دهد و يك تجربه بصري و زيبايي شناختي چشمگير ايجاد مي كند. براي اطمينان از اينكه خاك رس در معرض آلودگي ها يا آب را جذب نمي كند، سپس ظروف در دماي بالا پخته مي شود تا لايه بيروني مهر و موم شود. اين منجر به سطح بافت كلاسيك مي شود كه روي تمام ليوان هاي ليزري ديده مي شود. سندبلاست يك تكنيك جديد است كه منجر به سبكي مشابه فرآيند اچ ليزري مي شود. سطح ظروف با لايه اي از كاغذ تماس با طرح از قبل برش پوشانده شده است. ليوان سپس در معرض ماسه يا ساير مواد ساينده تحت فشار قرار مي گيرد، كه در نواحي در معرض تراشه قرار مي گيرد – سطح سفيد را مانند حكاكي ليزري در معرض ديد قرار مي دهد. سپس ليوان را در يك كوره گرم مي كنند تا تمام شود و اطمينان حاصل شود كه سطح در معرض متخلخل نيست.
ليوان حرارتي
ليوان‌ هاي حرارتي ساده‌تر از آن چيزي هستند كه در ابتدا فكر مي‌كنيد، زيرا مانند چاپ سابليميشن، تقريباً دقيقاً به همان روش ساخته مي‌شوند. تنها تفاوت اين است كه تصوير اعمال شده در زير يك پوشش حساس به گرما است كه با اضافه كردن آب گرم شفاف مي شود و آثار هنري زير آن آشكار مي شود.
گزينه ها و طرح هاي اضافي زيادي وجود دارد كه تضمين مي كند پيام بازاريابي شما در زماني كه ليوان سرد و گرم است ديده مي شود. به دليل ماهيت حساس، پيشنهاد مي كنيم دور از ماشين ظرفشويي و نور مستقيم خورشيد نگهداري شود.


 
 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/15 ساعت: ۱۹ توسط:elhammadadi :